.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شركت گاز:مشتركان قبض هاي گران قيمت را پرداخت نكنند
از چند روز پيش مشتركان گاز در شهرستان ساري با قبوضي مواجه شدند كه در آن قيمت هاي تا دويست هزار توماني درج شده بود.تعدادي از مشتركان گاز با مراجعه به ...
شركت گاز:مشتركان قبض هاي گران قيمت را پرداخت نكنند

از سوي مسئولان شركت گاز شهرستان ساري از مشتركان گاز كه با قبض هاي گران قيمت مواجه شدند خواسته شد تا وجوه صادر شده از سوي گاز مازندران را پرداخت نكنند.

به گزارش فارس ، از چند روز پيش مشتركان گاز در شهرستان ساري با قبوضي مواجه شدند كه در آن قيمت هاي تا دويست هزار توماني درج شده بود.
تعدادي از مشتركان گاز با مراجعه به شركت گاز شهرستان ساري واقع در خيايان معلم اين شهر اعتراض خود را نسبت به صدور قبض هاي گران قيمت اعلام كردند.
تعدادي از اين افراد كه با توضيح يكي از مسئولان شركت گاز قانع شدند در چگونگي صدور قبض هاي خود اعلام كردند: عليرغم اينكه در فصول سرد سال، ساري به اتفاق ديگر شهر هاي مازندران دچار قطعي و افت فشار شده بود ولي پس از چند ماه مشتركان گاز با قبض هايي مواجه شدند كه اصلاً با ميزان مصرفشان برابري نمي كند.
اگر چه مسئولان شركت ملي گاز ايران در گذشته و پس از پايان يافتن بحران گاز به مردم قول داده بودند كه مبلغ پنجاه هزار تومان را به عنوان كمك به مشتركان از طريق مصرف رايگان گاز طبيعي پرداخت كنند ولي اين قول از سوي مسئولان شركت ملي گاز ايران عملي نشد.
مرتضي اكبر پور معاون ستاد حوادث غير مترقبه كشور كه چند روز گذشته براي شركت در مانور اطفاي حريق جنگل هاي شمال به مازندران سفر كرده بود در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبني بر صدور قبض هاي گران قيمت گفته بود كه شركت ملي گاز ايران بايد به تعهد خود در قبال مشتركان عمل كند.
اين قول از سوي مسئولان شركت گاز ساري در حالي به مشتركان گاز داده شد كه رئيس اين شركت در اداره حضور ندارد و شركت گاز استان مازندران نيز تعطيل است.
مردم و مشتركان گاز در ساري انتظار دارند تا مسئولان شركت ملي گاز اين بار به قول خود عمل كنند.
تلاش ما براي تكميل اين خبر جهت چگونگي صدور اين قبض ها و ارتباط با مدير عامل شركت گاز مازندران بي نتيجه ماند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.